GOLDEN LOVE

DSC_0209

 

DSC_0210

 

DSC_0212

 

Årg men altså! Hvor længe har jeg ikke kigget efter et guldur og så wupti, ser jeg det i et katalog i flyet og jeg er helt solgt. Jeg er ikke typen der har 4-5 ure derhjemme som jeg ikke bruger. Jeg skaffer mig THE ONE og bruger den til det ikke kan bruges mere. Og så var det ovenikøbet OK billigt. Mener jeg gav 600 kr. for det – Det er hvad jeg kalder en hamrende god investering, for jeg elsker den allerede! 😛 Xx

 

Translation: I’ve been looking for a golden watch in a while and guess what.. I found my golden love in a catalog of a plane?! Good one though and nice price too (600 DKK) – I love it allready! Xx

underskrift

 

Leave a Reply

