MY OTHER HOME

Mallorca er mit andet hjem fordi det er her jeg er fød. Jeg elsker at komme på ferie her, bo hos min far, huske tilbage, se folk og steder som jeg savner og vigtigst af alt .. spise mad der er typisk herfra! 😀 Dog ikke sushien!  Den kommer fra min yndlings sushi restaurant her på øen :p – De andre billeder er fra hovedstaden Palma. Det er en skøn by! Lidt hektisk i dagtimerne og folk kører helt sindsygt!!! Men den har en charme som jeg forelsker mig i hver gang jeg er her .. Der kommer flere billeder 🙂 Hav en skøn dag! Xx

Translation: I was born in Mallorca and that’s why it’s my second home. It’s my favorite place to spend the holidays. I visit my father, see places and people I miss, remember good times and most importantly .. we eat typical spanish food :p – More pictures coming up! Have a wonderful day Xx 

underskrift

2 Comments on “MY OTHER HOME

Leave a Reply

