VI ROCKER!

En dejlig dag til VI ROCKER koncert i lørdags. Vi var utrolig heldige med vejret og musikken var helt i top! Især Nephew, som jeg aldrig før har set life, viste sig at være det bedste af hele oplevelsen 🙂 Sikke en dag! Jeg fik ikke taget så mange billeder, men synes man kan se på de få jeg har med her, hvor skøn vejret og stemningen var. Lige efter koncerten tog jeg til Kastrup lufthavn – hvor en frapuccino viste sig at være nødvendig! –  og turen gik til Mallorca, hvor jeg befinder mig lige nu! Jeg har allerede en masse billeder jeg vil vise jer. Nu vil jeg tage til stranden og nyde solen sammen med min familie! Hav en kanon dag Xx

Translation: What a day and what a concert last saturday! Sunshine, beer and great people made the day even better! Now the beach is waiting for me! Have a nice day! Xx 

Leave a Reply

