BYE BYE DENMARK!

Foto den 01-06-2013 kl. 09.23 #2 Foto den 01-06-2013 kl. 09.23 #4

 

 

Lynhurtig indlæg herfra da jeg lige om lidt skal til VI ROCKER koncert. Det hele er pakket og klar, så med forkølelsessår og en mega smart rejsetaske fra TIGER (til en 20’er) vil jeg sige farvel til DK for en uge. Jeg skal flyve kl. 6:00 imorgen tidligt og koncerten slutter nok kl. 1:00 så jeg får ikke sovet noget OVERHOVEDET! Det skal nok blive spændende .. Jeg er nemlig ikke særlig god til det med at sove for lidt 😀 Så bliver jeg bare så sur .. he he
 Jeg tager min bærbar med, så jeg kan poste lidt fra Spanien. Håber i får en hel fantastisk weekend!! Xx

 

Translation: Super quick post from me this morning! I’m heading to a concert called “Vi rocker” in a moment. I’m gonna say goodbye to Denmark for a week, cause I’m going to visit my dad in Spain .. Can’t say I’m sorry :p -I’m taking my laptop with me so we can stay in touch! Have a wonderful weekend! Xx

 

underskrift

 

Leave a Reply

