TADAA!! BRUN PÅ SEKUNDER

IMG_9698

 

IMG_9700

 

Woow det er lang tid siden jeg sidst har haft blogget! Ved ikke lige hvordan, men ugen er simpelthen gået alt for hurtig!

Lad mig bare starte med at sige, at jeg er MEGET skeptisk over for sådan noget selvbruner fis.. Jeg har aldrig rigtig set nogen, få en helt naturlig tan af at bruge selvbruner. Faktisk har jeg kun oplevet katastrofale resultater! 😀  Men da jeg så hvor godt huden tog imod den fra St. Moriz  i GO’morgen DK, tænkte jeg for mig selv, at nu måtte det simpelthen prøves! Der er ikke noget værre end at ligge på stranden med et kulør der nærmer sig mælkehvidt, vel?! Jeg købte den i Matas til 80 kr. men man kan også finde den på deres hjemmeside HER. Jeg vil anbefale at købe den i farven medium, så det ikke bliver for voldsomt 🙂 – Hav en skøn søndag!! Xx

 

Translation: I usually think that tanning cans are a waist of money. I have never really seen anybody with a successful self-tanning. So when I saw the results of this one from St. Moritz in a TV program, I ran out to the nearest matas to get myself one 🙂 You can also find it HERE. Have a fantastic sunday!! Xx

 

underskrift

Leave a Reply

