WE WILL ALWAYS HAVE SØNDERBORG ..

IMG_8677

IMG_8670

IMG_8684

IMG_8696

IMG_8692

IMG_8706

IMG_7339

IMG_7346

IMG_8672

Så blev man lidt nostalgisk igen .. P flyttede til Sønderborg da vi havde været sammen i omkring et år pga. arbejde og jeg fulgte med et år efter, for at prøve at bo sammen og finde ud af om det var noget. Vi havde et helt fantastisk år hvor vi boede i en lille lejlighed på Helgolandsgade. Mine venner og bekendte fra Fyn havde mange fordomme omkring Sønderborg indtil jeg flyttede derover og kunne fortælle dem, at Sønderborg er THE SHIT! Nu hvor vi er flyttet tilbage til Odense pga. studie og at vi savnede vores venner og familie, kan jeg ikke lad være med at savne Sønderborg nogle gange .. Dejlig, charmerende by, skøn natur, alt for sindsyge fester, dejlige mennesker og grænsehandel en halv time fra .. Det er helt sikkert, at jeg kommer til at besøge Sønderborg i ny og næ resten af livet. For mig var Sønderborg en udfordring, en kamp, en sejr, forandring, en afsluttet kapitel, en oplevelse for livet.. og jeg lærte nogle helt fantastiske mennekser at kende som jeg idag savner for sindsygt! Når jeg ser disse billeder, kan jeg ikke lad være med at blive ked af det og glad .. især det sidste kan få mig til at grine 😀  – “We will always have Sønderborg” siger meget om hvordan vi har det med byen. Sønderborg vil altid betyde meget for os.. Xx

Translation: Pictures from the year I spent in Sønderborg with my boyfriend (last picture). I will never forget the good times, the bad ones too and all the great people that I miss today. I’m not done with it – We will always have Sønderborg Xx

underskrift

Leave a Reply

