LIKE AN ADDICTION

IMG_9670

gr3d4f2lg5yqveiopifg

Mit navn er Maggie og jeg er besat af “WE<3 IT” .. Ikke så sært når man ved, hvor tosset jeg er med smukke, lyserøde, romantiske, candysweet billeder som dem man kan finde derinde.. Jeg kunne sidde og trykke på billeder hele dagen?! Det er jo for skørt .. Problemet er bare, at ligesom med Twitter, så er der bare ikke nok folk på! Kom nu folkens! Det er jo sjovere end facebook? Jeg hedder maggienielsen_ – Ses vi? 😉 Xx

Translation: My name is Maggie and I’m addicted to “WE ❤ IT” .. My name there is maggienielsen_ –Hope to see you 😉 Xx

underskrift

Leave a Reply

