NEW IN

IMG_9680

 

IMG_9675

 

IMG_9671

 

IMG_9674

 

Så er vi på den igen! Min makeup var fuldstændig brugt op, så trængte virkelig til noget nyt:

  • The rocket volume express fra Maybelline New York – Giver øjeblikkelig volume til vipperne // klumper lidt.
  • Miracle touch foundation fra Max factor – god til når det skal dække.
  • Super stay 24 h, vandfast puder – til et naturligt look der holder hele dagen.
  • Sun shimmer fra Rimmel London – Giver et naturligt glød.

Blusen har jeg fået af min kære lille søster og min søde mor (TAAAK :-*). Den er virkelig lækker i stoffet og jeg elsker den lille detalje med læderlook lommen. Den kan fås i ONLY.
I må have en dejlig dag Xx !!

 

Translation: I have been shopping a little bit again but I really needed it so it’s okay :p – The blouse (from ONLY) I’ve got from my mom and sister (THANK YOU SO MUCH!!) and I love it already! Specially the leather look-a-like pocket in the front. Have a nice one sweet readers Xx! 

 

underskrift

2 Comments on “NEW IN

Leave a Reply

