NY KÆRLIGHED!

IMG_9646

 

IMG_9649

 

iHH!! Jeg er såå glad for min nye telefon! Undskyld der gik lidt lang tid med at få den på bloggen. Tiden går bare altså ..  Men er den ikke fin?! Jeg kan ikke engang helt finde ud af hvad den kan og ikke kan. Indtil videre kan den alt, som jeg vil have den til at kunne og det er vel det vigtigste :D? Bare det at apps’ene og skærmen virker ordenligt er SÅ SKØNT! Jeg kunne til sidst ikke engang modtage opkald eller skrive SMS’er på min gammel mobil, fordi den var så brugt. Det var en gammel iPhone 3GS .. Har haft den i 3 år! Så nu var det vist også på tid, at bruge penge på en ny :p Og jeg fortryder ikke et øjeblik! Det at den kan tåle vand, er virkelig det mindst imponerende. Jeg er mest vild med billedkvaliteten. Jeg poster snart nogle billeder taget fra mobilen, så kan i se hvad jeg mener. Hvis i snart skal have en ny mobil, kan jeg varmt anbefale en Sony Xperia Z 😉 – Og nu må jeg vist hellere stoppe migselv .. Nok telefon for idag 🙂 Hav’ en skøn dag! Xx

 

Translation: Finally I got my new phone! Sorry I didn’t post it on the blog until now! But I sincerely recommend Sony Xperia Z if your looking for a new one. It can everything! The fact that it can be under water, is really the least impressive! I will soon post some pictures taken with the phone’s camera, so you can see the amazing quality they have.. I’m gonna stop myself now 😀 Enough of the mobil talk for a day. Have a nice one Xx! 

 

underskrift

Leave a Reply

