TEENAGEIDOL OG NOSTALGI

Lizzie McGuire

lizzieMcguire2

images

Hej skønne læsere! Det bliver et lidt nostalgisk og meget “intern” indlæg, men jeg er sikker på at i kender følelsen og kan sætte jer ind i det. Den anden dag zappede jeg mig igennem alle vores kanaler og stødte på en gammel serie som jeg var helt skudt i, da jeg var en lille pige!! “LIZZIE McGUIRE” var bare min ALLER, ALLER, ALLER yndlings serie da jeg var 10. Kender i den? Det var om en teenagepige, Lizzie, og hendes problemer, liv og venner, hvilket jo var helt vildt spændende, for snart var det mig der ville stå for tur 😀 Det var så sandelig et nostalgisk øjeblik og følte helt at jeg var nødt til at se den igen .. Men nja.. Kærestesedler, tøj fra de sene 90’er/ tidlige 00′ og teenagedrama er jeg vist for længst kommet over…Det var bare ikke det samme, hvilket var lidt ØV.. Tænk at der er gået 10 år allerede?! .. Det får mig til at føle mig lidt gammel, kender i det? Dog vil serien altid være en dejlig minde om langt mere ukomplicerede tider  😀

Har forresten fået ny mobil!! En Sony xperia Z og den er VIDUNDERLIG! Jeg skriver lige lidt om den på bloggen en dag. Hvis nu i også overvejer mobilskift 🙂 Den kan varmt anbefales! Hav en dejlig solskinsdag!

Translation: The other day when I was zapping through all the channels at home, I saw this program that I loved when I was 10 years old!! LIZZIE McGUIRE!! Such a nostalgic moment 😀 I bought a new phone btw.. I will write a few words about it, if you are thinking about changing too 🙂 – Have a fantastic day! Xx

underskrift

Leave a Reply

