BET ON IT

IMG_9586

Sneak peak af looket idag.

¨IMG_9594

Yndlings parfumen, La vie est belle fra LANCÔME.

Godmorgen/formiddag søde læsere! Hvor er det da skønt vejr! Jeg håber da, at i skal ud og nyde det, for det er godt nok et sjældent syn 😉

Jeg har fri fra arbejde idag, og jeg skal simpelthen på væddeløbsbanen i Odense .. Jep i hørte rigtigt. Den skal stå på heste og god frokost sammen med et vennepar. Jeg er så spændt på at se, hvordan sådan noget foregår. Det er min kæreste P, der er blevet inviteret igennem arbejde og det syntes han da, at vi skulle prøve 😀 HEHE .. Det kan være jeg bliver grebet af en stemning og vædder jeg en enkel 20’er på en hurtig hest! Om ikke andet får vi rig mulighed for at nyde vejret og få en ny oplevelse i godt selskab 🙂

Jeg ved at jeg lovede jer et par ord om filmen “Iron man 3” men vi kom simpelthen ikke af sted i fredags, da der kom noget i vejen! Men i stedet har jeg lige taget et billede med, af hvad P ellers vandt sammen med billetterne…

IMG_9591Er det ikke sødt? Jeg tror nu gaven skulle gå til en 10-årige der er kæmpe Iron man fan. Synes alligevel det er lidt sødt, at min kæreste har vundet det :p

Så vil jeg smutte igen! Har lige pludselig lidt travlt 🙂 Men i må have en dejlig søndag! Xxx

Translation: Today’s look and parfume. My B and I are going to see a horse competition along with some friends. I’ve never done that, so I’m looking forward to it! I know I promised you to tell a few words about the movie “Iron man 3” but something got in the way last friday so we weren’t able to make it! In stead I took a picture of some of the cool stuff my B won along the cinema tickets.. What do you think? Cool, huh? :p I feel kinda sorry for the 10 years old Iron man fan that should have won it all .. Anyways .. Have a wonderful sunday out there!! Xxx 

underskrift

One Comment on “BET ON IT

Leave a Reply

