ONE DAY

tumblr_mh1je0w63C1ri1gtvo1_500

– En dag vil jeg købe en KÆMPE bukket blomster til mig selv. Blomster gør mig glad.. Mange blomster gør mig rigtig glad!

tumblr_mjf3mmU26f1rdztsto1_500

– En dag vil jeg have tatoveret et lille hjerte, fordi jeg synes det er sødt og fordi jeg faktisk gerne vil vide hvor ondt det egentlig gør!

tumblr_me4g1vQEG51qapotyo1_500

– En dag vil jeg sige “fuck it” og få page og helst lidt ligesom Phoebe Tonkins. Håber det kommer til at klæde mig, som det klæder hende!!

tumblr_me5vzdHlSP1qlo9hgo1_500

– En dag vil jeg give, sådan en lille en, et godt hjem og SÅ meget kærlighed!! Har ønsket mig en hund så længe nu .. Forhåbentlig får jeg snart mulighed for det 🙂

tumblr_mhixzobHyg1qa74wvo1_500

– En dag vil jeg købe den STØRSTE bamse jeg kan få øje på. Den skal være ligeså stor som mig !!

tumblr_mes9rbrGId1qm6onko1_500

– En dag vil jeg besøge min elskede Paris igen. Det er totalt cliché, men sandt, når jeg siger at det er verdens mest romantiske by!! Og sjovt nok har jeg aldrig været der sammen med min kæreste.. Det må vi få lavet om på :p

tumblr_mkc88non7i1rat38zo1_500

-En dag vil jeg tage et smut forbi Disneyland og være barn igen!! Man kan vel aldrig være for gammel til den slags? 😉

Fik lige lyst til at nyde godt af den nye blog, ved at bruge en masse billeder, nu hvor de endelig kan laves rigtige store 🙂 Men kan desværre ikke tage æren for noget af det, da de er tyvstjålet fra Tumblr alle sammen. Men inspirerende er de! Jeg ved jeg har sagt det før, men Tumblr er simpelthen det bedste, når man gerne vil have inspiration. Det kan være alt fra “Hvad skal jeg have at spise idag?” til “Hvordan skal vi indrette værelset?” og “Hvad frisure skal jeg have næste gang jeg tager til frisøren?”. Alt livets spørgsmål kan du næsten få besvaret 😀 Ret godt ikke? – Har i ellers haft en god weekend?? Det har været så skønt vejr! Håber i har nydt det 😉 Jeg har haft æren af at være til endu en konfirmation og endnu en fest denne weekend, hvilket var sjovt men hårdt, da jeg kun har fået 8 timers søvn sammenlagt!! Godt jeg kunne sove længe idag :p
I må have en dejlig mandag Xxx

Translation: One day I will..

– Buy flowers to myself! Flowers make me happy, a bunch of them make me very happy!
– Get a heart tattoo. It’s cute and I would really like to know how much pain it actually does.. Is that weird?
– Say “fuck it” and cut my hair as short as Phoebe Tonkin. Just hope it will look as good on me!!
– Have the cutest puppy!! I have been wanting a puppy for as long as I can remember ..
– Have the biggest Teddy bear I can find!!
– Get to see Paris again, just this time i will bring my boyfriend with me!!
– Visit Disneyland !! Can you ever get to old to visit Mickey and his friends?? No, right?? 

Have a wonderful monday sweetest people! Xxx

 

 

underskrift

Leave a Reply

