NEW LOOK

IMG_9579

IMG_9567

IMG_9522

Hej søde læsere! Så er bloggen top tuned med det nye look. Hvad synes i?? Synes personligt at det er meget bedre med de store billeder. Var blevet ret træt af, at man ikke kunne lave dem større!! Men der er plusser og minusser ved dem begge, så indtil jeg finder THE ONE må jeg få så meget udbytte af denne som muligt 🙂

Men bloggen er ikke det eneste der har fået nyt look! Kører redlips-looket for tiden .. desperat for at ligne Taylor Swift bare en lille smule 😀 Har i set mig med krøller før? Det er faktisk mine naturlige krøller, jeg glatter dem bare ud til hverdag :p Men det kan håret ikke lige tåle i øjeblikket. Det er blevet så slidt! Så jeg må hellere stille glatejernet til side i nogle dage og få klippet spidser. Og nu vi nævner spidser.. Det kan være jeg skal vise jer hvordan jeg får klippet mine spidser i en video? Ville det have interesse? Jeg søgte i hvert fald som en tosse efter en video, hvor de viser hvordan man kan gøre det selv derhjemme. Kunne ærlig talt ikke finde en der var helt igennem god og på dansk! Så det kan være jeg skal forsøge mig med det 🙂 Sig til, hvis i kunne tænke jer det, så skal jeg nok lige lave en 😉 – Hav en dejlig weekend! Xxx

Translation: Hey sweet readers! What do you think? Do you like the blog’s new look? Honestly I’m pretty happy about it. I was missing big pictures and now it’s perfect! And what about the red lips, huh? I’m doing my best at copying Taylor Swift 😀 – I’m thinking of making a video, where I show you guys how to cut your own hair – like freshing it up, not doing a new haircut – What do you think? Would it be something? Tell me and I’ll do it for you! – Have a lovely weekend Xxx

underskrift

Leave a Reply

