Undskyld vi roder

website_under_construction1

Hey !! Ja, jeg har besluttet mig for at lave lidt om her på bloggen, da jeg synes, at billeder er for små. Det er faktisk lidt ærgerligt, for jeg er faktisk meget glad for siden, som den ser ud nu, men jeg synes, det er vigtigt med store, flotte billeder på bloggen. Så hvis i besøger siden de kommende dage, og det ser mærkeligt ud, er det fordi jeg er i fuld gang med at lave om 😉 – Hvis i har nogen byd på ting i synes ville se godt ud, må i meget gerne skrive det på kommentarfeltet. Så skal jeg nok tage det med i overvejelserne 🙂
– Kan i have en dejlig dag? Xxx 

 

Translation: Hey readers! The next coming days I’ll be making some changes here on my blog. If you have any suggestions to things i could change to make the site look better, make a comment and I will think about it 🙂 – Have a nice day!! Xxx

 

underskrift

Leave a Reply

