Boston x

tumblr_mlbdy8ydgn1r7unhdo1_500

Source: Tumblr

Aldrig i min vildeste fantasi havde jeg forestillet mig et terrorangreb under et marathonløb. Jeg bliver så sur og ked af det, når jeg hører, at nogen er så vanvittig hjerteløs. Mine tanker går til de pårørende af de 3 dræbte og alle som er påvirket af bombeangrebet.
Og nu til noget mindre trist …

Skærmbillede 2013-04-16 kl. 10.40.17

1. Zara // 2. Zara // 3.Zara // 4.MbyM // 5.Nelly.com // 6.H&M

Solen lader til at være kommet for at blive! Så jeg tænker at det må være tid til at kigge på nettet efter en forårsjakke. Så er spøgsmålet bare, hvad søren skal man vælge?! Synes der er SÅ MANGE, men har forsøgt at komme ned på 6. Hvad synes i? Hvilken ville i vælge? 🙂 – God tirsdag Xxx

– Hey readers! First of all, let’s send our best thoughts to all the affected in Boston… What a horrible experience it must be ..  Second of all – I’m having a minor crises trying to find a spring jacket. What do you think? Which one would you pick? – Good day out there Xxx 

 

underskrift

Leave a Reply

