Swift obsession

Skærmbillede 2013-04-15 kl. 11.10.26 Skærmbillede 2013-04-15 kl. 11.08.47 Skærmbillede 2013-04-15 kl. 11.07.11

Hallo søde læsere!! Har i haft en god weekend?? Det har jeg i hvert fald! Har været ude næsten hele tiden, hvilket var virkelig tiltrængt da jeg i forrige uge næsten ikke fik set dagens lys. Den har nemlig stået på hjemmeopgave til optagelse på Designskolen i Kolding, som faktisk skal afleveres imorgen ..  Nøj hvor er jeg spændt !! Det er kun omkring 10% af dem der søger ind, der får en plads, så chancen er ikke så stor. Men prøver man ikke, kommer man I HVERT FALD ikke ind 🙂 Kryds fingre for mig!

Hvorfor så meget Taylor på bloggen idag? Jo, fordi jeg synes hun er for sej! Elsker hendes tøjstil, hendes musik (specielt “I know you were trouble“) og jeg kan ikke få nok af de røde læber. Det er bare blevet hendes helt egen stil, at have rødt læbestift på altid og man kan jo kun elske hende for det. Har personligt også tit læbestift på – enten hot pink eller rød – men måske man skulle prøve at have det på noget oftere? Det fuldfører jo enhver look! Og så er det bare SÅÅ PÆNT 😀 – Jeg vil smutte igen! Solskinnet er endelig kommet til DK og det skal så sandlig nydes ud på terrasen og senere idag står den på årets første grillaften sammen med P. Hurraaa!
– Hav en dejlig mandag Xxx!

– Hey sweet readers!! You might ask yourself why Taylor  is all over the blog today.. The answer is that I might have a little girl crush. I just love her style, her music (specially “I know you where trouble”) and the red lips obsession she has going on. I might copy her on that one – red lips goes with wathever you wear and it’s so pretty!
Tomorrow is the day where I get to send my design project to “Designskolen Kolding”.. I’m so excited!! Hold your fingers crossed!! – Have a nice monday Xxx

Leave a Reply

