Blog inspiration #2

Hallo 🙂 Så er det tid til lidt bloginspiration her på bloggen! Hvis i ikke fik læst “part one” kan i gør det nu HER. Husk i bare skal klikke på billederne for at komme videre til deres blogs 🙂

Den første blog jeg gerne vil anbefale er “Le blog de Betty”. Den betyder meget for mig, da det er den allerførste blog jeg begyndte at følge dengang jeg gik i 1.G. Betty er fra Paris og rejser rigtig meget, hvilket gør hendes blog utrolig flot at se på. Hun er den mest piget bloggere jeg kender, så hvis du ligesom mig er glad for pink, cupcakes og kaniner, er det denne bloggen du skal følge 😀

Skærmbillede 2013-04-10 kl. 09.50.52

Den næste blog er utrolig inspirerende når det kommer til outfits der følger de seneste trends. Bloggeren bag “Style Scrapbook” er Andy Torres og hun er utrolig dygtig til street billeder! Og så er hendes smil bare så ægte og smittende! Det er så svært at smile foran et kamera, så det ser “ægte” ud, men det Andy bestemt ikke noget problem med.
Skærmbillede 2013-04-10 kl. 09.51.44Den sidste blog jeg gerne vil vise for jer, er “We Wore What”. Den skal du følge hvis du er tosset med en del street billeder med de seneste trends og den fantastiske New York, hvor bloggeren Danielle bor. Iøvrigt kan man følge hende via video apps som “Videofy me”, hvor hun poster videos om hvor hun er og hvad hun laver. Ved det er lidt stalker-agtig, men det er bare så spændende at se NY og de steder hun er på ferie 😀
Skærmbillede 2013-04-10 kl. 10.12.30

Det var nogle af udlandsbloggere jeg følger og som jeg varmt kan anbefale! Håber det var noget for jer. Hav en skøn dag Xxx!

– Hallo readers! Today I show you some of my favorites bloggers. If you missed Blog inspiration #1 you can see it HERE
You can visit their blogs by choosing the pictures. Hope you like enjoy them as much as I do Xx – Have a good day!! 

2 Comments on “Blog inspiration #2

Leave a Reply

