Instatid

mad collage

blandet collage

Hej dejlige læsere! Sikke en dejlig dag, hva? Så er det Instatid på bloggen igen! Så her er nogle af de billeder, jeg har instagrammet her på det sidste. Man skulle tro, at den har stået på mad hele tiden. I kender det vel, når man synes, at det man skal til at spise, ser så lækkert ud, at man bare må dele det med hele Verden?? Hvorfor gør man det egentlig?? Prøver man at gøre folk misundelige eller? 😀 – Gud .. Bare jeg vidste det! Så længe det går, vil jeg fortsætte med det .. For inderst inde holder jeg sgu, af at tage billeder af min mad :p

De sidste dage er der gået panik i mig, fordi min oplader til computeren kun har virket 1 ud af 5 gange. Så idag har jeg været i Fona for at købe mig en ny … Over 600 kr. for en latterlig (men uundværlig) oplader!! Det har bestemt gjort ondt på kontoen .. Men byt .. Nu kan jeg bruge computeren så meget jeg vil og det er en DEJLIG følelse!

Hav en skøn solskinsdag derude! xx

– Hey my sweet readers! Finally it’s instatime again here in the blog! Some of my latest pictures from Instagram could make you think  that I’m constantly eating! All these food pictures?! Why do we do that!? Shell everybody see what we’re getting fat of? Or just trying to make our friends jealous of what we’re having for dinner? – I wish I knew why .. While you figure out, I’m just going to continue with this madness :p Love taking food pictures ;D
Have a wonderful one xxx

Leave a Reply

