Macaroons i DK!

Godmorgen søde læsere og god 2. Påskedag! Jeg sidder nu og ser Go’ Morgen Danmark mens jeg blogger og bliver mindet om, at det er 1. april idag. Men det er altså ikke et aprilsnar at man kan få macaroons i Danmark! Jeg købte en pakke igår på en Statoil tank I Faaborg og til kun 39 kr.?! Den er god nok 🙂

IMG_2018

IMG_2019

IMG_2024
– De blev nydt igår aftes på vej hjem fra Påskemiddag i Katterød. MMMM .. Hvor var de gode!!  Kan varmt anbefales hvis man, ligesom mig, er frankofil og altså er helt tosset med alt hvad der har med Frankrig at gøre!

foto-1

– Det outfit havde jeg på igår til Påskemiddag (se bort fra min skinnende pande!!!). Bukserne er fra Vero moda, støvlerne fra Vagabond og læderjakken er fra Message. Tasken, bæltet og skjorten er vintage.

Så vil jeg smutte igen og nyde at have fri en mandag 😀 – Hav en skønherlig dag xx!

 

 

– Hey my sweet readers! Yesterday I found macaroons in my hometown in Denmark and I’m not even kidding! I always thought you had to either bake them yourself or travel to France to have one. Not anymore 😀 – This outfit I wore yesterday during the “easter dinner party”. Now I’m going to enjoy having holiday on a monday ❤ – Have a nice one!! Xxx

Leave a Reply

