I’M BACK!

Heeej søde læsere! Hvor har jeg bare savnet at skrive til jer! Så er jeg hjemme og tingene er pakket ud (over hele mit gulv). Jeg har haft den mest fantastiske uge, hvor der er blevet festet helt igennem! Har også fundet ud af, at jeg er blevet næsten hele to kilo tungere!! Hvordan filan kan det lade sig gøre på en uge? – tænker i nok .. Når man går fra at spise sundt og træne ofte, til at drikke 24/7, spise lige hvad man vil og dropper træningen, så er det hvad der sker. Puha jeg skal igang og det er nu! Eller imorgen .. efter aftenens påskemiddag.. men så er det også det!! :p

– Her er det jeg fik pakket til ugen i sommerhus. Gæt hvad der kun blev brugt en enkel gang? … Yep… Yogamåtten.

IMG_9442

 

 

Håber i nyder jeres påskeferie med alt hvad det indebærer (også kiloene og tømmermændene) xx!

 

 

– Hey sweetest readers! I’ve missed so much to blog for you!! Now I’m back and all my things are packed out – all over my floor – does it count? Well I’ve had the most amazing week with my friends, but I also got two kilo heavier!! So i’m gonna start eating healthy tomorrow. Tonight I’m going to the last easter dinner party and I’m going to enjoy that 100% 😉
Here is a picture of the things I brought for the week. Guess what I didn’t use more than once?? -.-
Happy easter xx

Leave a Reply

