Hallo søde læsere!! Har i haft en god weekend? I denne uge er jeg i sommerhus sammen med nogle af Verdens skønneste mennesker. Det er en uge som jeg har ventet rigtig længe på, så det er så dejligt endelig at være her 😀 Net forbindelsen her er begrænset, så det kommer til at blive lidt af en udfordring at blogge i denne uge. Men i skal nok høre fra mig!

tumblr_mcxetuDsse1qd45ayo1_1280

Jeg tænkte, at jeg ville dele en lille opskrift på bananpandekager, som jeg stødte på for nylig. Det er så nemt, lækkert og endda sundt! Og så kræver det ikke andet end to ingredienser. EASY PEASY.

Ingredienser:
– 2 æg
– 1 banan

Mos/blend bananen og kom det i en skål. Kom æggene i samme skål og rør det godt rundt. Kom blandingen på en middelvarm pande og vent til massen er fast, før du vender dem. Så er der sgu pandekager! Velbekomme 🙂

– Jeg vil smutte igen, vi skal igang med at grille om lidt og jeg er hundesulten! Senere står den på kolde drinks og måske en god gyserfilm .. mærkelig blanding, I know! Hav en dejlig aften! xx

 

 

Leave a Reply

