DIY: SLØJFELOMMER

Godmorgen søde læsere!! Jeg håber ikke, at jeg skræmte jer væk igår med al min seriøse snak! Jeg lover, at der går laang tid, før jeg kaster mig i det alvorlige hjørne igen 😉 Nu er det tid til lidt “gør-det-selv”- Idéen kan jeg desværre ikke tage æren for, da det stammer fra Pinterest. Men synes i skulle se det, da foråret (forhåbentlig) snart er her og fordi jeg selv ikke kan stå for sløjfelommer 😀

– Først, skal man få fat i et par shorts med lommer bag på. Jeg har brugt et par gamle jeans fra H&M, som jeg har klippet korte.
20130320-090608.jpg

– Så skal du have fat i en sprætter. Kan fås overalt, og ellers spørg din mor. Jeg er sikker på at hun har sådan én gemt i en skuffe et sted.
20130320-090614.jpg

– Start med at sprætte trådene nederst på lommen først og arbejd dig opad. Du skal ikke gør det hele vejen op – til midten af lommen er fint.
20130320-090946.jpg

– Klip det stykke af lommen, som du lige har løsnet fra bukserne, som vist på billedet. Det stykke, folder du sådan, så spidsen af lommen bliver gemt væk (kig på resultat på næste billede)
20130320-091003.jpg

– Stram det midterste af lommen til og fold, det stykke du lige har klippet af, rundt om. Du kan fæstne det med lim eller sy enderne sammen – your choice.
20130320-091016.jpg

– Tada! Så har du en fin sløjfe på numselommen 🙂 Det tog mig 10 min at lave. Er det ikke nemt?

Håber i kan bruge det! Det er sjovt at lave, tager ingen tid og gør numsen “kiggeklar” 😉 – Hav’ en god dag skønne mennesker!

 

 

– Hey beautiful people! Here is a DIY idea I found on Pinterest. If you do as shown on the pictures, it will only take you 10 min to make you own “butloop”. Great way to make those old shorts useful again! Hope you can use this. Have a nice one xx!

Leave a Reply

