Hard times

Source: Tumblr

Source: Tumblr

Hej kære læsere! I skal ikke tage overskriften så højtidelig, for i virkeligheden er tiderne ikke hårde på den måde, at jeg har mødt modstand, er syg eller noget i den retning… nej, nej, nej! Det er udelukkende mit eget lille hoved (eller hjerte, det er svært at afgøre), der spiller mig et pust. Jeg går og er i tvivl om, hvorvidt jeg laver noget, jeg kan se en fremtid i eller, om det overhovedet er noget, som jeg har lyst til. “LOVE WHAT YOU DO” beskriver meget godt den periode i mit liv lige nu. Man skal sgu (det er ikke et bandeord!) gøre hvad man har lyst til, noget man er glad for. Ellers duer det ikke vel?!!?
Må vist hellere melde klart ud, at det ikke er bloggen, jeg er kommet i tvivl om!!  Jeg elsker at blogge og det er blevet en del af mit liv, som jeg absolut ikke vil lave om på. Så det skal i ikke frygte, at jeg vil stoppe med. Tværtimod! Så tror jeg bloggen vil blive det, der holder mig oppe i disse dage. Havde bare lige brug for at lufte mine tanker og få jer til at forstå, hvorfor jeg har været lidt fraværende på det sidste. Det vil jeg selvfølgelig, gør mit bedste for at lave om på xx – Ikke vær bekymret, jeg har det fint! 🙂

Nok seriøs snak for idag! Jeg er igang med endnu et lille “Do-it-yourself” projekt til jer som kommer på bloggen snart. Kig forbi og bliv inspireret xx
– Hav’ en dejlig tirsdag aften!

– Hey you guys! I’m so sorry I’ve been kinda out lately.. Blogging hasn’t really been top priority – I must admit – sorry! There’re some things going on in my life and I’m trying my best to keep up. Don’t you dare worry about me, cause I’m fine! 🙂 
Just wondering about the future these days and making sure I’m taking the right steps. Includes a lot of thinking and talking over the phone with my mom ;D Anyways .. DIY project coming up! Stay tuned (always wanted to say that) and have a nice one xx

Leave a Reply

