Where to buy…?

Hej alle søde læsere! Jeg postede for noget tid siden et billede på Instagram, af noget jeg fik med posten. Det var nogle makeup børster og en palette med concealer  og kan i gætte hvor meget jeg gav for det?? 62 kr. for paletten som du kan købe HER og 83 kr. for HELE samlingen af makeup børster som du finder HER. Ret billigt ikke?!

Skærmbillede 2013-03-12 kl. 20.39.24

 

Hjemmesiden hedder lightinthebox.com og de har alt muligt! Jeg ved godt det ikke kan være Verdens bedste kvalitet når det er så billigt, men jeg synes nu at jeg har været ret heldig med det jeg har købt derinde. Vær opmærksom på fragten da det kommer langvejsfra og kan blive dyrt hvis du vil have det hjemme allerede imorgen. Tålmodighed er en dyd! Og måske skal du holde dig fra hjemmesiden hvis pengene bare ikke er der .. Man bliver SÅ fristet! 😀

Det var lige en hurtig fif fra mig til jer ..  jeg smutter igen xx Hav det dejligt!

 

– A while ago I posted this picture on Instagram. These are some of the things I bought on lightinthebox.com. If you don’t know the page yet, go and check it out! All prices are to die for and you get so tempted by all the good stuff they have :p
Quick tip from me to you.. have a nice one my lovely readers!  

Leave a Reply

