AUDI DAYS

Godmooorgen 😀 Har i haft en god weekend?? Jeg har i hvert fald haft en god en af slagsen med masser af afslapning, lidt shopping, kvalitetstid med venner og kæreste og arbejde. Så i hører ikke noget brok herfra 😉

Lørdag gik P og jeg en tur i byen hvilket resulterede i lidt impuls shopping fra min side. Her får i et sneak peak af en af tingene og hvad jeg havde på. Jeg tager det snart på så i kan se det bedre 🙂 Det er en t-shirt fra Gina Tricot, den bliver rigtig god til de længeventede forårsdag. Der var mange forskellige og de koster kun 79 kr. Så fin!

Image

Image

Var i ud at prøvekøre en Audi? Det var vi! Der var jo “Audi days” hele weekenden, så man kunne kigge fordi Audi bilforhandlere og låne en af deres flotte biler i en halv time. Det er ikke noget jeg normalt ville gå med til, da vi ikke har råd til at have sådan en parkeret foran indkørslen foreløbig .. Men WTH.. Det var fedt og så har man prøvet det 🙂 Så fik man også kaffe og kage og damen var så sød at give os en “goodiebag” med div. dameblade og folder vi kunne tage med hjem. Der skal jo også være lidt godt til damerne 😀

photo

Skærmbillede 2013-03-11 kl. 09.35.34

– Er den ikke bare fin???

Så vil jeg smutte igen. Jeg skal gøre mig psykisk klar på den fitnesstur der venter mig. Min søde veninde Eli har fået lavet nyt træningsprogram til os og hun har lovet mig at det vil kunne mærkes..
Goddag ømme muskler! Og på gensyn søde læsere xxx !

 

– Goood morning! Did you have a good weekend?? I sure did! There was a bit of shopping, quality time with friends and boyfriend and a bit of work too. So you wound hear me complain this time 😀 Here is a picture of one shirt I got last saturday. It’s so nice and cheap!  (favorite combination) You can find it in Gina Tricot 🙂 
Besides shopping we were out trying out this beautiful piece of car. Isn’t it gorgeous? The sweet car dealer gave me some magazines in a goodie bag. Maybe she thought I was there for my boyfriends sake .. Really I was just as exited as him 😀 But thanks anyway!

I’m gonna go. I have to prepare myself mentally for the workout that is waiting for me. My friend has promised me it will hurt. Hello sore mussels!! and see you sweet readers xx

2 Comments on “AUDI DAYS

Leave a Reply

