BLOG INSPIRATION

Hey derude! Er i ligeså spændt på weekenden som jeg er? Tænk at ugen er gået så hurtigt!
Jeg skal arbejde en del i weekenden men jeg håber at der bliver tid til at blogge. Kan næsten ikke undvære jer en hel weekend. Men også kun næsten ;p

Idag vil jeg afsløre endnu en af mine mærkelige vaner .. Jeg læser utrolig mange blogs og har gjort det så længe jeg kan huske. Det er en kæmpe inspirationskilde for mig og jeg elsker at koble af på den måde. Derfor har jeg en helvedes lang liste med nogle af mine yndlings bloggere som jeg gerne vil dele med jer. Ikke på en gang! Men en gang imellem vil jeg anbefale 2 eller 3, så i kan få noget inspiration fra dem også 🙂

Jeg vil holde mig til danske bloggere denne gang og nogen af jer kender dem sikkert allerede, for de er enormt dygtige og kendte. Til jer der ikke kender dem: Det kan ikke gå hurtigt nok!! Skynd dig at trykke på billederne for at komme ind på deres blogs. Du går virkelig glip af noget! 😀

Den første er Tina Maria, vinderes af sidste år Paradise Hotel og dygtig model. Man kommer helt ind på livet af hende og hun skriver ligeså sødt som hun er (ikke fordi jeg kender hende, det var mit indtryk af hende fra Paradise :p). Hun er en “daily style bloggere” og Instagrams narkoman (ligesom mig)! Hende kan jeg varmt anbefale.
Image

De to unge piger som jeg nu vil præsentere står bag den fineste og mest inspirerende madblog jeg længe har set! Ingen overdrivelse. Jeg har været deres trofast læsere i flere år nu og de bliver kun dygtigere.. MMmm man bliver helt sulten af deres madbilleder og lækre opskrifter!
Image

Sidst men ikke mindst en særdeles inspirerende streetstyle modebloggere som jeg er begyndt at følge for nylig – og jeg er SOLGT. Hun er så god en fotograf og modebloggere. Hun kommer fra lille Sønderborg hvor hun havde sin eget webshop og nu studerer hun i London. Hvis i er til flotte billede, streetstyle og gode modefif er det Isabella Thordsen i skal følge.
Image

Det var alt for denne gang! Håber i kunne lide det og at i får ligeså meget ud af det som mig. Lad mig høre hvad i synes xxx – Hav’ en skøn dag!

– Hey readers! Today I’m gonna show you some of my favorite danish bloggers at the moment. I’ve been reading blogs for as long I can remember, so I have been collecting blogs and now the list has become huge! So I though i should show you some of them and see what you guys think. At first Tina Maria, beautiful danish blogger, excellent model and sweet person. She likes to blog about daily fashion and upcoming events. Next I recommend Plat du jour, two very young danish bloggers who are amazing in the kitchen!! You literally will want too bite the laptop when you see what they can create! And last but not least Isabella Thordsen, the “newest” blogger on my list and I’m already in love. She takes the most amazing street style pictures and her blog is truly inspiring. 

I hope you enjoyed it! Please let me know what you think xx Bye! 

Leave a Reply

