Wish that it was Christmas again

ønskeliste

ASOS (except Starbucks shirts – Ebay)

Hej søde læsere! Endnu en gang har man været igang på søgemaskinen og er blevet fristet af alle disse fine ting. Hund- og abe t-shirt er med fordi de er så nuttede .. Men ved ikke helt om jeg kunne finde på at troppe op iført sådan en 😀 Måske, hvem ved? Jeg har gjort det der var værre.. En gang ofrede jeg f.eks. 300 kr på en kjole med julemotiver på. Da jeg mødte op til den her julefrokost fik jeg ros for den. Men ikke fordi den var fin, men fordi jeg havde nosser nok til at møde op i sådan noget!! Der skal måske også siges, at den var ret hæslig ..ehem ..og kan ikke engang huske hvorfor jeg købte den .. Ahrg men altså!
Hav’ en fantastisk dag xxx

 

– Hi my sweet readers! Yet another time I got tempted by the searching machine (this weird thing called google) where I found all this nice things. The dog and monkey shirts are joining the list based on the cuteness! I’m not sure I would actually wear it .. Perhaps? 
Once I bought this christmas dress with christmas motives on it. When I got to the Christmas party everybody said that it was so cool, not the dress but the fact that i had the balls to wear it .. It was that ugly! And I actually offered some money .. Can’t even remember why I decided to buy in the first place .. Jesus ..
Anyways, have a wonderful day out there! xxx

Leave a Reply

