Skjorte i Zoo

IMG_9241

IMG_9234

IMG_9244

IMG_9255

IMG_9278

IMG_9289

IMG_9323

IMG_9358

IMG_9370

IMG_9397

IMG_9411

IMG_9435

Hej søde læsere! Det var lidt fra zoo i søndags. Min kæreste og jeg fik taget omring 100 billeder, så det her er kun et lille udpluk. Jeg elsker simpelthen sådan dyr, så jeg havde ret svært ved at holde min pegefinger fra kameraets udløser hver gang vi kom i nærheden 😛 Vi havde en skøn tur i det fine vejr og mødte en masse mennesker derinde. Virkelig en dejlig dag.

Nok om Zoo .. Har i set at jeg havde den skjorte på som jeg lavede om i “Pift din skjorte op” projektet? Hvis ikke i har læst det endnu, kan i se det HER  🙂 Synes den blev så fin! Er blevet hel glad for den på en ny måde 😀 Skynd jer at få pyntet jeres, hvis ikke i har gjort det endnu!

Igår var jeg til fødselsdags champagnebrunch hos en af mine dejligste veninder. Jeg tog flere billeder og lagde dem op på instagram. Jeg holder rigtig meget af at tage billeder, så jeg poster tit billeder på Instagram af hvad der foregår omkring mig. Hvis i gerne vil følge med, hedder jeg “maggienielsen_”. Det kunne da være så hyggeligt at følges 🙂

Jeg skal nå en masse idag, så jeg smutter igen. Hav’ en god dag skønne mennesker!

Leave a Reply

