Nem DIY: Pift din skjorte op!

Hej søde læsere!  Så er det mandag igen og det betyder BACK TO WORK. Håber i har haft en dejlig weekend med masser af afslapning. For en gangs skyld fik jeg også nydt en hel weekend uden lektier eller arbejde. Og så var der jo fantastisk vejr! 😀

Men, men, men nu vil jeg vise jer et lille og mega nemt projekt, som jeg fik kastet mig ud i, lørdag eftermiddag. Det er nemlig sådan, at jeg har kigget på denne skjorte  fra H&M til 129, kr. Den er så fin men jeg kunne da lave den selv? Man skal bare bruge en skjorte, nål, tråd og nogle diamantsten.

IMG_9214

-Jeg fandt dem her i Panduro hobbybutik til (jeg tror det var) 20,- posen! Man kan sikkert også finde dem billigere på nettet men det havde jeg ikke lige tålmodighed nok til !! Jeg er lidt utålmodig når det kommer til sådan noget. Det skal bare prøves med det samme 😀

IMG_9221

– Sy diamantstenene på kraven med nål og tråd. Vær ikke bange for at gør noget forkert – du kan altid lave det om ved at sprætte det op og starte forfra, hvis ikke du er tilfreds med resultatet.

Så kan man enten vælge at stoppe her eller kombinere det med noget andet pynt.IMG_9223

– That’s how we like it! Nitter redder bare alt! Du kan putte dem på en gammel striktrøje, slidt taske, kikset pung .. et voilá! Så har du noget du kan begynde at bruge igen.

IMG_9228

– Det blev da ret godt ikke? Nitterne kan forresten også købes i Panduro. Men husk på at de laver hul i skjorten, så vær sikker på hvor du vil have dem, før du putter dem på. Det var dét! Easy, peasy!

Tjek bloggen imorgen for at se skjorten in action og billeder af en masse nuttede dyr i Zoo! Så vil jeg smutte igen. Skal til champagnebrunch hos en dejlig veninde som har fødselsdag idag. Champagne om morgen?!?! YES SIR! ❤

Hav’ en dejlig mandag! xx

Leave a Reply

