Designskole & photo booth

Heej læsere 🙂 Som jeg fortalte jer tidligere, var jeg til åbenthus i Kolding Designskole i torsdags. Selvom der var super spændende ting, glemte jeg helt at tage billeder fordi jeg var så opslugt! Nogle gange kan det være svært at være i nuet hvis man tager billeder hele tiden. Kender i det?

Så i stedet vil jeg vise jer de fine postkort man kunne få i kommunikationdesigns afdeling. Synes de var så fine med de skæve detaljer. Især den første er jeg helt tosset med! Det er så sandt hvad der står!

Image

Og så var det jo at jeg fik lyst til at tage et billede af hvordan jeg så ud med Photo Booth men det end så med det her i stedet ..

Image

Image

Haha.. Ny regel: Jeg må ikke komme i nærheden af Photo Booth når jeg er overtræt.

Nå, men jeg skal jo hjælpe min veninde med at flytte idag, så der skal bruges nogle muller. Vi må se hvordan det går :p
Skal også huske at sige tusinde tak til alle jer der læste med igår og huskede at dele facebook siden med jeres FB venner. Det er så dejligt at i hjælper mig igang her i opstarts fasen og det varmer helt om hjertet at se så meget aktivitet herinde. Bliv endelig ved med det og vær ikke bange for at smide kommentarer til indlæggene. Jeres mening betyder meget for mig! – Hav en dejlig lørdag mine darlings!

Leave a Reply

