Kender i TUMBLR?

Heej læsere! Er det ikke bare dejligt at stå op til solskin sådan en fredag morgen? Næsten ligeså godt som tanken om at det er WEEEEEKEND 😀 Min weekend kommer til at stå på, at hjælpe min veninde med at flytte imorgen og en tur i zoo med min søde kæreste søndag. Vi fik jo gratis billetter fra Odense Kommune dengang vi flyttede helt tilbage i august. De kunne så først bruges den 3. marts?! Det er altså rimelig lang tid at skulle vente på at tage i zoo 😀 Anyways, det var da sødt af dem.. 

To the point – Kender i Tumblr? Det er lidt a la Pinterest og jeg er helt tosset med det! Du skal starte med at lave din egen lille personlige side derinde og så prøv at finde andre blogs, som har de billeder som du bedst kan lide. Det gør du ved at søge på tags eller emner som du interesserer dig for. Så skal du følge de blogs du synes bedst om et voilá nu vil du kunne se hver gang vedkommende uploader eller reblogger et billede. Det er også en god måde at starte en blog på, hvis det skulle have interesse 🙂

– Jeg har lavet en lille collage med billeder derinde fra som jeg synes er flotte, så i kan se hvad jeg mener. 

Image

Source: Tumblr

Jeg er nok til de mere romantiske og idylliske billeder. Tit laver jeg en collage som denne og bruger som baggrund til skrivebordet. Eiffeltårnet, stranden, søde hundehvalpe, tøj og sko plejer at være fast inventar. Så kan jeg kigge på det i timen og bliv helt glad indeni 😀 – Jeg vil løbe igen. Hav’ en dejlig weekend darlings!

3 Comments on “Kender i TUMBLR?

  1. Hej søde Mags! Sikke en lækker blog du har opstartet! Jeg vil være en trofast følger 🙂 Se selv min egen blog herinde. Hvor er det fedt at du har valgt wordpress, det er det bedste sted af blogge, synes jeg 🙂 Held og lykke med projektet, jeg glæder mig til at følge dig hihi! Savnede kys og kram,
    //Stine

  2. Kære Mags! Sikke en dejlig blog du har opstartet! Jeg glæder mig til at følge dig herinde 🙂 God ide at vælge wordpress, det er det bedste sted at blogge, synes jeg. Held og lykke med projektet, jeg bliver din faste følger. Du kan også følge min blog, http://www.stinejuellund.wordpress.com.
    Savnede kys og kram,
    //Stine

    • Hej søde Stine! Tusinde tak for den dejlige besked! Hvor er jeg glad for at høre at du kan lide bloggen! Har kigget din nu her og hvor er den altså bare indholdsrig! Der er en dygtig journalist gemt i dig 🙂 Jeg følger også, så kan jeg som bonus se hvad du går og laver på Sjælland ;p kram xx

Leave a Reply

