Wishlist for spring

wishlist

1. have2have// 2. net-a-porter //3.matas//4.stylefruits.co.uk//5.topshop//

6.herigwebstore.com//7.couturezappos.com//8.sheinside.com//9.faslook.pl

Alt det jeg ønsker mig til forår ❤ .. pengepungen rækker nok ikke, men så er det jo GODT at det ikke koster noget at drømme!! 😀 Jeg har linket de forskellige items til nogle af de webshops hvor man kan få dem, så det er til at finde ud af. Jeg er især vild med blomsterprintet på skjorten og den fede rygsæk fra topshop.. MUMS!

Idag skal jeg til Kolding med min kære mutter og besøge Koldings Designskole. De har jo åbenthus og jeg har altid godt ku’ tænke mig at kigge på hvordan de arbejder på en designskole. Jeg er sikker på at der er den fedeste stemning! Måske fristes man til at søge ind sådan helt spontant, hvem ved? :p  Så tror jeg vi tager et smut forbi Kolding Storcenter bag efter og snupper noget frokost. Det skal nok blive en god dag. Jeg smutter igen! Jeg skal ud og få løbeturen overstået .. Hav’ en skøn dag!!

Leave a Reply

