10 FACTS ABOUT ME

Hej søde læsere!! Har i set min nye titelbillede? Jeg håber i kan lide det, for det tog godt nok lang tid at lave 😀 Idag har jeg faktisk tænkt mig at fortælle jer lidt mere om mig selv. Tænkte det ville være på sin plads at skrive nogle facts på bloggen, så i kan lære mig en lille smule bedre at kende. Her kommer lidt:

  • 1. Jeg er lidt barnlig på mange punkter. F.eks. elsker jeg at se Disney og tegnefilm.
  • 2. Jeg elsker dyr, men kan ikke tåle dem så godt pga. min forbandet allergi ;(
  • 3. Jeg elsker ikke bare at sove. Jeg SKAL sove og helst over 8 timer, hvis folk skal skånes for min irriteret person – Tro mig, den er irriteret! Med en snært af “biaatch”.
  • 4. Jeg bor i rækkehus sammen med den sødeste kæreste på Jorden.
  • 5. Folk kalder mig, pga. overstående punkt, for “husmor” men jeg er faktisk ikke så god til de huslige pligter. Jeg er måske lidt af et rodehoved!
  • 6. Jeg har først lige lært at spise æg .. no shit!
  • 7. Jeg elsker alt hvad der har med Frankrig at gøre. Valgte fransk i skole og senere i Gymnasiet udelukkende fordi det lyder så flot!
  • 8. Jeg bliver sur af at snakke om politik.
  • 9. Jeg har også vild temperament! Det kommer nok af mine spanske rødder :p
  • 10. Mit yndlings måltid er morgenmad.

Der var i hvert fald 10 facts jeg lige kunne komme på 🙂 Dagens outfit har jeg desværre ikke haft tid til at gøre bedre end det i får her. Håber i vil bære over med mig. Jeg har sorte jeans på, en oversize striktrøje i mørkeblå, et vintage halskæde og leopard ballerinaer fra Monki. Ja, jeg ved godt at det er hundekoldt men det tænkte jeg jo ikke lige over, da jeg tog dem på til morgen. Da var min tanke jo bare “nårj hvor passer de bare godt til!”

Image

Image

Leave a Reply

