RED CARPET FAVOURITES

Image

Mine Red carpet favoriter – Billeder lånt af oscar.go.com og Justjarred.com

Hej søde læsere! Er der nogen af jer, der har været oppe hele natten for at se Oscars uddelingen? Jeg ville så gerne men jeg duer simpelthen ikke til at se tv når jeg er træt. Mine øjelåg lukker i som var de lavet af tung metal!! Så det første jeg har gjort her til morgen, var at tænde for tv og computer for at OPDATERES!!

Disse 6 looks er nok mine aller yndlings. Jennifer Lawrence er nok aftenens stjerne – også på “the red carpet”. Hun ser så fantastisk ud i Dior, at jeg mangler ord! Den stakkels snublede på vej op til scenen da hun skulle hente sin Oscar for bedste skuespillerinde. Se faldet HER. Smukke Jessica Chastein her i en Armani Prive kjole i en skøn nude farve. Naomi Watts også i Armani Prive med masser af pailletter og en skøn udskæring!

Image

Billeder lånt af oscar.go.com

Amy Adams ser helt fantastisk ud og ligner jo nærmest en brud i denne helt unikke kjole. Charlize Theron med vildt kort hår og en hvid kjole med meget fin snit nærmer sig også brudelooket. Til sidst men ikke mindst Amanda Seyfried i en fin broderet sag som jeg også synes er rigtig, rigtig, rigtig fin! Er dog ikke så vild med farven til hendes hudfarve.

Det var mine 6 favoritter. Det er lidt svært at finde en top 6 da jeg synes der var mange, måske lidt for enkle til en Oscars uddeling, men alligevel rigtig fine kjoler! Nok glamour for i dag. Nu vil jeg komme igang med nogle lektier – BUM! – Ikke noget som lektier for at komme back to earth 😀

Leave a Reply

