SISTER LOVE

Det er nok et øjeblik man burde gemme for sig selv, men kunne simpelthen bare ikke lad være 😀 kender i det? – Nu er Klokken blevet så mange og jeg kan bare ikke sove! Så har givet mig til at kigge i gamle feriebilleder (nok fordi man er så hamrende træt af kulden!!) og har fundet de her to helt fantastisk smukke billeder af min kære søster og mig med peeling maske på. Hvis jeg kender hende ret, halshugger hun mig det øjeblik hun finder ud af det. Men indtil da .. priceless.

Og nu vi snakker om sære ting .. Idag havde jeg en kunde i min butik, som spurgte mig helt ud af det blå “Får du trænet?” – Mine tanke var: WHAT?! Prøver han lige på at sælge mig et fitness abonnement ved kassen?! Det var nyt!! Men åbenbart havde duden set mig træne og genkendt mig. Hende fra netto .. tsk.. Nu kan man ikke længere være anonym i fitness centeret. Betyder det mon at jeg skal til at ligge makeup når der skal trænes? Jesus ..

Nå men natte nat derude! Sov lige nogle timer for mig  xx

Leave a Reply

