23/02/13

Image

Bukser – Vero Moda // Sko – New balance // Jakke – Vintage fra PANDORA // Skjorte – H&M

Hej dejlige læsere! Her er endelig et ordentlig “dagens” af mig. Det er jo weekend så min søde kæreste har fået lov at lege fotograf for en dag. Det er forresten også hans pullover jeg låner :p

Jakken jeg har på er en ægte militær jakke fra Italien. Man kunne købe den i forskellige butikker i DK for et par år siden. Min fandt jeg i en Pandora butik i Svendborg. Personligt synes jeg, at det er rigtig fedt med sådan en militær jakke. Den gør enhver outfit mere rå og så er den så dejlig stor og dejlig at have på! Hvis i ikke ejer en allerede så prøv at kigge efter en på eBay HER.

Nu vil jeg smutte på arbejde og tjene nogle monetas. God weekend  xx

Leave a Reply

