Shop saving money

Hej kære læsere! Så har jeg som lovet taget billeder af de to fine ting jeg købte i “vintagebutikken” igår.  Jeg har desværre ikke haft mulighed for at lave et helekropsbillede. Det skal jeg have min søde kæreste til at hjælpe mig med, men han skal jo arbejde mens man selv holder fri og flader ud herhjemme :p Så skønt!

Untitled

Trøjer med nuttede dyr på er ved at lave en comeback. Yay!

Jeg gav 110 kr. for det hele, er det ikke bare billigt? Jeg kan godt lide en gang imellem at kigge forbi de genbrugsbutikker der er i Odense. Der er faktisk nogle gode nogen iblandt. Det kan være jeg skal lave et indlæg om de forskellige i en af mine kommende indlæg?

photo-6photo-7

Det fede ved styling er at blande stilene sammen og at mixe gammelt med nyt. Så kig forbi genbrugen en gang om måneden og sørg eller for at peppe det op med det nyeste neglelak og accesories. Tit synes man ikke, at der er noget særligt, men tricket er at kigge godt igennem og være åben for muligheder. Måske kan et gammelt par jeans konverteres til fede slidte shorts med nitter på? Søge, opfind og skab! God dag derude xx

3 Comments on “Shop saving money

    • Jeg skriver snart et indlæg om genbrugsbutikker i Odense. Så stay tuned 😉 Mht til den i Nedergade, har jeg hørt skulle være ret fed da de selv vælger hvad de vil sælge i butikken. Jeg var der en dag for at tjekke den men der var lukket! Så måtte nøjes med at kigge ind ad vinduet. Det så godt ud 🙂

Leave a Reply

