Mags

Hej kære læsere! Idag var jeg på Uni til kl. 10 så fik rigelig tid til at kigge forbi det jeg kalder “vintage” butikken, for “genbrugen” lyder simpelthen for deprimerende 😀 Jeg fik købt to rigtig fine ting med hjem og til ingen penge! Men kan først vise jer det imorgen, efter det har fået en tur i vaskemaskinen. Glæd jer!

Tænkte det ville være rart for jer, at se hvem jeg er. Som i kan se, er huen kommet på bl.a. fordi jeg synes den er rigtig fin! At den skjuler mit noget så umulige hår er bare ekstra bonus ;p

20130220-143839.jpg

 

Nu vil jeg læse lidt lektier inden jeg smutter på arbejde. Tanken om at jeg først kommer hjem halv elleve i aften .. Piv
– Kan i have en dejlig dag! xx

Leave a Reply

