Hello there!

source: weheartit.com

– Hey derude! Og velkommen til min blog! Endelig er dagen kommet, hvor jeg kaster mig ud som blogger. I ved ikke hvor længe jeg har overvejet det, men der har altid været noget i vejen. Kender i det? Man har en milliard million aftaler, planer og ting man burde få af vejen. Men ved i hvad? Der bliver ved med at være noget man burde! Så nu gør jeg det!

Mange synes at der er for mange bloggere i denne verden allerede. Måske har de ret?! Men man skal ikke gøre det for andre skyld, vel?Man skal gøre det for sig selv og fordi man elsker det 🙂

– Kender i det, når man bliver irriteret over, at alt det fine tøj der er i bladene og som man forelsker sig i, koster hele ens S.U. og mere til? Det gør jeg nemlig tit! Min blog vil hovedsagelig gå ud på, hvordan man kan være trendy så man har råd til det, mens man er på S.U. Jeg håber i vil kunne lide det! Jeg vil fortælle jer mere om mig selv næste gang. Indtil videre ..

Stay beautiful ! xx

Leave a Reply

